Χρησιμοποιήστε ειδικό αντιψυκτικό για Ιαπωνικά και Κορεατικά οχήματα

Περίπου το 20% των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη είναι Ιαπωνικά ή Κορεάτικα. Οι κατασκευαστές των περισσότερων Ιαπωνικών και Κορεάτικων αυτοκινήτων απαιτούν ένα ειδικό αντιψυκτικό υγρό. Η σύνθεση και η λειτουργία αυτού του αντιψυκτικού υγρού είναι διαφορετική από τα άλλα αντιψυκτικά και επομένως δεν πρέπει να λείπει από το συνεργείο σας.

Περίληψη

  • Στην εποχή μας, απαιτούνται περισσότερα από 7 διαφορετικά αντιψυκτικά υγρά από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, που πρέπει να έχετε στο συνεργείο σας.
  • Ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ευρώπη αποτελείται από 20% Ιαπωνικά και Κορεάτικα οχήματα. Για πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα (τόσο για τα νεότερα όσο και για τα παλαιότερα μοντέλα) απαιτείται αντιψυκτικό, που πρέπει να συμμορφώνεται με την Προδιαγραφή “JIS K 2234-2006 Class 2”.
  • Το αντιψυκτικό της MPM με κωδικό MPM 86000CLP είναι ένα μοναδικό, υβριδικό αντιψυκτικό που συναντά και μάλιστα υπερβαίνει αυτή την Προδιαγραφή
  • Το αντιψυκτικό της MPM 86000ALP ή MPM 86000CLP δεν πρέπει να λείπει από το συνεργείο σας.

/assets/812243b2-3fed-46bf-bb8b-dcbaf66bc5b0.png

MPM αντιψυκτικό ειδικά για Ιαπωνικά και Κορεατικά οχήματα.

Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων από την Ιαπωνία και την Κορέα, συμπεριλαμβανομένων των Honda, Toyota, Mitsubishi, Lexus, Mazda, Subaru και Suzuki, απαιτούν ένα ειδικό αντιψυκτικό για πολλά από τα μοντέλα τους. Αυτό το αντιψυκτικό υγρό πρέπει τουλάχιστον να συμμορφώνεται με την Προδιαγραφή της Ιαπωνικής Αυτοκινητοβιομηχανίας “JIS K 2234-2006 Class 2”. Η χρήση άλλου αντιψυκτικού μπορεί να οδηγήσει σε άμεση δυσλειτουργία και βλάβη στο σύστημα ψύξης και έμμεσα στον κινητήρα. Λόγω της χρήσης λανθασμένου αντιψυκτικού, οι αντλίες νερού καταστρέφονται πρόωρα. Περισσότερες από το 60% της δυσλειτουργίας των αντλιών νερού, με αποτέλεσμα τις διαρροές, οφείλονται στην χρήση λανθασμένου αντιψυκτικού υγρού. Ακόμη χειρότερη (επειδή δεν αποκαλύπτεται αμέσως), είναι η διάβρωση και η αυλάκωση του κινητήρα! Αυτή οδηγεί σε δαπανηρές επισκευές και δυσαρεστημένους πελάτες. Πάντα να χρησιμοποιείτε το σωστό αντιψυκτικό και να το ανανεώνετε εγκαίρως για να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και της Κορέας έχουν τη δική τους μοναδική άποψη της βέλτιστης προστασίας και απόδοσης μέσω του αντιψυκτικού υγρού. Κατά την γνώμη τους, είναι πολύ σημαντικό το αντιψυκτικό υγρό να “ταιριάζει” (συμβατότητα) με τα υλικά (συνήθως διαφορετικά μέταλλα και υλικά στεγανοποίησης) του μπλοκ του κινητήρα και του συστήματος ψύξης. Αυτό εξασφαλίζει την καλύτερη προστασία από διάβρωση και διαρροή.

Η MPM διαθέτει δύο τέλεια προϊόντα, τα οποία ικανοποιούν τις απαιτήσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και της Κορέας για αντιψυκτικό:

  • Τους κωδικούς MPM 86000ALP
    (συμπυκνωμένο αντιψυκτικό που πρέπει να αραιωθεί)
  • Τους κωδικούς MPM 86000CLP
    (έτοιμο για χρήση αντιψυκτικό, με προστασία από ψύξη έως -37°C).

Τα προϊόντα αυτά ξεπερνούν ακόμη και την Προδιαγραφή “JIS K 2234-2006 Class 2” και την διεθνή Προδιαγραφή ASTM D3306 και ASTM D6210 και διατίθενται σε συσκευασίες των 1, 5, 20, 60, 205 και 1.000 λίτρων.

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτού του αντιψυκτικού, με βάση την αιθυλενογλυκόλη, είναι ότι είναι ένα υβριδικό ψυκτικό μέσο που χρησιμοποιεί την Τεχνολογία Οργανικών Πρόσθετων, σε συνδυασμό με ένα πακέτο φωσφορικών πρόσθετων. Αυτό αναφέρεται επίσης ως αντιψυκτικό Ρ-ΟΑΤ (Τεχνολογία Φωσφορικών Οργανικών Πρόσθετων). Ενώ πολλοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων απαιτούν ένα αντιψυκτικό που περιέχει πυριτικό άλας, (για παράδειγμα, αντιψυκτικά με Προδιαγραφές G11, G12 ++ και G13), οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και της Κορέας απαγορεύουν τη χρήση πυριτικών ενώσεων για τα περισσότερα μοντέλα τους. Επομένως, το νέο αντιψυκτικό της MPM μ ε κ ωδικό 86000CLP είναι απαλλαγμένο από πυριτικά άλατα και χωρίς άλλες επιβλαβείς ή επικίνδυνες ουσίες, όπως νιτρώδη, βορικά και αμίνες. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του αντιψυκτικού της MPM με κωδικό 86000CLP είναι ότι διατηρεί το ψυγείο και όλο το σύστημα ψύξης πολύ καθαρό εσωτερικά και εξασφαλίζει ανώτερη ποιότητα μεταφοράς θερμότητας, που μειώνει τον κίνδυνο υπερθέρμανσης.

Το αντιψυκτικό υγρό της MPM με κωδικό 86000CLP είναι βιοαποικοδομήσιμο αλλά, όπως όλα τα άλλα ψυκτικά μέσα με βάση την αιθυλενογλυκόλη, είναι πολύ επιβλαβές όταν το καταπιείτε. Για να αποφευχθεί ο κίνδυνος κατάποσης, το αντιψυκτικό της MPM-με κωδικό 86000CLP περιέχει ένα πρόσθετο (εμετικό μέσο) για προστασία κατά της κατάποσης.

Συμβουλές για το συνεργείο.

  • Βεβαιωθείτε ότι οι μηχανικοί σας είναι εξοικειωμένοι με το γεγονός ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας και της Κορέας απαιτούν ένα ειδικό ψυκτικό υγρό.
  • Τα MPM 86000ALP και MPM 86000CLP είναι αυτά τα ειδικά αντιψυκτικά υγρά που συμφωνούν με την Προδιαγραφή “JIS K 2234-2006 Class 2”.
    Το MPM 86000ALP είναι ένα συμπυκνωμένο αντιψυκτικό που πρέπει να αριωθεί.
    Το MPM 86000CLP είναι ένα αντιψυκτικό υγρό “έτοιμο προς χρήση” που προστατεύει μέχρι -37 ° Κελσίου έναντι ψύξης.
  • Το αντιψυκτικό πρέπει να είναι κατάλληλο για τον τύπο των μετάλλων (χυτοσίδηρο, αλουμίνιο, μαγνήσιο κ.λπ.) στο σύστημα ψύξης και του μπλοκ του κινητήρα, διαφορετικά η διάβρωση είναι μη αντιστρέψιμη και έτσι θα προκύψουν σοβαρές ζημίες.
  • Ποτέ μην αναμιγνύετε διαφορετικά αντιψυκτικά υγρά.
  • Το αντιψυκτικό υγρό με (βάση αιθυλενικής γλυκόλης) είναι πολύ τοξικό! Να φυλάσσεται πάντα στην αρχική του συσκευασία και ποτέ σε ένα μπουκάλι πόσιμου νερού.
  • Επιλέξτε πάντα το αντιψυκτικό που προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή αυτοκινήτων.
  • Στην ιστοσελίδα της MPM μπορείτε εύκολα και γρήγορα να δείτε ποιο αντιψυκτικό είναι κατάλληλο για συγκεκριμένο μοντέλο οχήματος.

Για τεχνικά ερωτήματα:
Επικοινωνήστε με την Τεχνική Υποστήριξη της MPM..

OEM News
MPM OEM Newsletter #2 - CS · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #2 - DE · 716,64 KB
MPM OEM Newsletter #2 - EL · 706,54 KB
MPM OEM Newsletter #2 - EN · 993,39 KB
MPM OEM Newsletter #2 - EN-UK · 1.003,96 KB
MPM OEM Newsletter #2 - FR · 717,92 KB
MPM OEM Newsletter #2 - HU · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #2 - IT · 959,26 KB
MPM OEM Newsletter #2 - NL · 699,54 KB
MPM OEM Newsletter #2 - PL · 960,9 KB
MPM OEM Newsletter #2 - RO · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #2 - SK · 1,44 MB
MPM OEM Newsletter #2 - SR · 965,71 KB
MPM OEM Newsletter #2 - UK · 953,46 KB

Νέα της MPM

MPM Sports

Μεταβείτε στα Αθλήματα της MPM
κλειστό