Βιώσιμη και πράσινη οδήγηση;

Εξασφαλίστε έγκαιρη και σωστή συντήρηση! Σε κάθε περίπτωση, χρησιμοποιήστε τα μηχανέλαια και τα υγρά του κιβωτίου ταχυτήτων που προδιαγράφονται από τον κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Το περιβάλλον είναι «το μέλλον μας». Στην MPM, η ποιότητα και η βιωσιμότητα υπάρχουν μαζί από τότε που ξεκινήσαμε. Η αυτοκίνηση και το περιβάλλον αναφέρονται συχνά σήμερα. Και η πολιτική ατζέντα καθορίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό από την περιβαλλοντική πολιτική. Η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται επί δεκαετίες για την αυτοκίνηση με μια συνεχώς μειούμενη επιβάρυνση για το περιβάλλον. Είναι η αυτοκίνηση του μέλλοντος μια εξαιρετικά αποδοτική μηχανή εσωτερικής καύσης, ένα υβριδικό, ένα πλήρες ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή ίσως η κυψέλη καυσίμου (υδρογόνο); Η πραγματικότητα είναι ότι τουλάχιστον για τα επόμενα 15 χρόνια η μηχανή εσωτερικής καύσης είναι απαραίτητη δηλαδή οι πετρελαιοκινητήρες ή οι βενζινοκινητήρες (κυρίως σε επιβατικά αυτοκίνητα) σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (υβριδικό). Αλλά πάντα πολύ αποτελεσματικό και επομένως οικονομικό. Ωστόσο, αυτοί λ ειτουργούν σωστά μόνο με εξειδικευμένα μηχανέλαια και υγρά των κιβωτίων ταχυτήτων. Αυτό το ενημερωτικό δελτίο σας ενημερώνει για το τι μπορείτε να κάνετε για να επωφεληθείτε από την αειφόρο και πράσινη οδήγηση.

Περίληψη:

  • Η επιλογή του σωστού μηχανέλαιου και των υγρών κιβωτίων ταχυτήτων οδηγεί επίσης σε βιώσιμη και πράσινη οδήγηση.
  • Η σωστή και έγκαιρη συντήρηση μειώνει την κατανάλωση καυσίμου, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και σωματιδίων αιθάλης.
  • Η διατήρηση καθαρού συστήματος ψεκασμού καυσίμου βελτιώνει την απόδοση και κατά συνέπεια μειώνει τις εκπομπές ρύπων.
  • Οι κινητήρες και τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων, μετά από την συντήρηση τους, έχουν τις χαμηλότερες εκπομπές και την σωστή θερμοκρασία λειτουργίας τους.

Συμβουλές για το συνεργείο

  • Χρησιμοποιείτε μόνο το σωστό μηχανέλαιο και υγρό του κιβωτίου ταχυτήτων που καθορίζεται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, την ποιότητα και το ιξώδες!
  • Να εκτελείτε έγκαιρα τη συντήρηση. Ο πετρελαιοκινητήρας που έχει υποστεί βλάβη αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου.
  • Πραγματοποιείτε πάντα πλήρη συντήρηση, συμπεριλαμβανομένης της έγκαιρης αντικατάστασης του φίλτρου αέρα, για παράδειγμα.
  • Αν ο κινητήρας έχει μολυνθεί, συνιστάται η χρήση ενός “καθαριστικού εσωτερικού κινητήρα” (όχι όμως για κινητήρα με «υγρό» ιμάντα χρονισμού).
  • Χρησιμοποιήστε πρόσθετα καυσίμων για να διατηρήσετε το σύστημα καυσίμου καθαρό. Προσθέστε τουλάχιστον ένα πρόσθετο στο καύσιμο σε κάθε διαδικασία συντήρησης. Είναι ακόμα καλύτερο για τον πελάτη να αγοράσει μια σειρά από πρόσθετα / καθαριστικά καυσίμου, έτσι ώστε να μπορεί τακτικά να τα προσθέτει στο καύσιμο.
  • Ενημερώστε τον πελάτη σας ότι δεν είναι καλό ο κινητήρας να μην φτάνει την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας (όχι πάνω από 60 °C) όταν χρησιμοποιείται μόνο για μικρές διαδρομές.
  • Εξετάστε τον οδηγό και τη συμπεριφορά οδήγησης του (για παράδειγμα, πολλά ταξίδια μικρής διάρκειας όπως η κυκλοφορία στην πόλη) και ρυθμίστε ανάλογα το διάστημα για αλλαγές μηχανέλαιων και την γενική συντήρηση του αυτοκινήτου.

Βιώσιμη και πράσινη οδήγηση

Η ολοένα αυστηρότερη νομοθεσία αναγκάζει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο να φέρουν στην αγορά πιο φιλικά προς το περιβάλλον (υβριδικά) μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με ταχείς ρυθμούς. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία καθορίζει πρότυπα για τις εκπομπές καυσαερίων και τις εκπομπές CO2. Πρότυπα με τα οποία πρέπει να συμμορφώνονται τα νέα αυτοκίνητα. Υπάρχουν δύο ισχύοντες νόμοι στην Ευρώπη που αφορούν τις εκπομπές καυσαερίων:

  1. τα πρότυπα EURO.
  2. Η νομοθεσία για το CO2 («συμφωνία για το κλίμα του Παρισιού»): το 2021, οι μέσες (!) Εκπομπές CO2 όλων των καινούργιων αυτοκινήτων που διαθέτει ένας κατασκευαστής δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 95 γραμμάρια CO2 / km.

Ποιο είναι το πρότυπο EURO;

Οι εκπομπές καυσαερίων καθορίζονται στα πρότυπα EURO. Πρόκειται για οριακές τιμές για τους διάφορους τύπους εκπομπών καυσαερίων: CO (μονοξείδιο του άνθρακα), NOx (οξείδια του αζώτου), HC (υδρογονάνθρακες) και PM (σωματίδια · σε πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες με απευθείας έγχυση). Το πρότυπο EURO 6 d-temp ισχύει επί του παρόντος. Το πρότυπο EURO 6 εισάγεται σε φάσεις. Η συνέχιση της συμμόρφωσης με τις οριακές τιμές των διαφόρων τύπων καυσαερίων απαιτεί στην πραγματικότητα έγκαιρη και επαρκή συντήρηση των αυτοκινήτων. Ένα καθήκον για τον επαγγελματία μηχανικό αυτοκινήτων!

Πίνακας των 23 από τα 50 πρώτα σε πωλήσεις αυτοκίνητα στην Ευρώπη το έτος 2018, κατά σειρά εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) (σε γραμμάρια / χιλιόμετρο· σταθμισμένο κατά όγκο).

1Tesla0.00-90 g/km: 0.8% of total regs. (2017: 0.2%)
2Smart89.8
3Toyota99.990-110 g/km: 22%
2017: 22%
4Peugeot107.7
5Citroen107.9
6Renault109.1
7Nissan110.6110-130 g/km: 67%
2017: 73%
8DS114.2
9Suzuki114.2
10Skoda116.7
11Lancia116.7
12Seat116.9
13Volkswagen118.8
14Fiat119.2
15Mitsubishi119.5
16Mini119.9
17Kia120.4
18Dacia120.8
19Lexus122.5
20Hyundai123.3
21Ford123.7
22Opel/Vauxhall125.6
23Honda127.0
24Audi127.6
25BMW128.9
26Alfa Romeo128.9
27Volvo130.0
28MG131.7130-130 g/km: 9%
2017: 4%
29Mazda135.2
30Mercedes139.6
31Abarth141.7
32Jeep142.5
33Jaguar142.8
34Infiniti142.9
35Subaru160.3160+ g/km: 1.9%
2017: 0.6%
36Ssangyong164.8
37Land Rover166.7
38Porsche183.0
39Lada186.8
40Lotus208.9
41Alpina209.0
42Maserati225.4
43McLaren249.6
44Cadillac255.8
45Chevrolet255.8
46Aston Martin261.8
47Bentley273.2
48Ferrari283.1
49Lamborghini323.2
50Rolls-Royce327.6
πηγή: JATO 2018

Τι σημαίνει η νομοθεσία για τις εκπομπές CO2 ;:

Το CO2 (διοξείδιο του άνθρακα) απελευθερώνεται κατά την καύση ορυκτών καυσίμων. Το CO2 απελευθερώνεται επίσης όταν παράγεται ηλεκτρική ενέργεια (για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα) από ορυκτά καύσιμα (όπως άνθρακας και αέριο). Υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της καύσης ορυκτών καυσίμων και της εκπομπής CO2. Έτσι εξοικονομώντας καύσιμο = μείωση CO2. Ακολουθεί μια επισκόπηση των εκπομπών CO2 (κατάσταση 2018). ο μέσος όρος ανά μάρκα για όλα τα μοντέλα αυτών των κατασκευαστών αυτοκινήτων. (πηγή JATO 2018)

Ως ιδιοκτήτης συνεργείου και ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, πώς εμποδίζετε την περιττή περιβαλλοντική ρύπανση;

Οι περιττές εκπομπές ρύπων εμποδίζονται με την κατάλληλη και έγκαιρη συντήρηση των τεχνικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, αντικαταστήστε το φίλτρο αέρα έγκαιρα (για επαρκή παροχή αέρα και ως εκ τούτου τη βέλτιστη καύση) και τα μπουζί (για να αποφύγετε την κακή καύση, με αποτέλεσμα περισσότερες επιβλαβείς εκπομπές). Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η χρήση των σωστών μηχανέλαιων και υγρών κιβωτίων ταχυτήτων για βιώσιμη και πράσινη οδήγηση.
Χρησιμοποιώντας την ποιότητα του μηχανέλαιου που προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή αυτοκινήτων, ο κινητήρας και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων συνεχίζουν να λειτουργούν άριστα και δεν χάνεται καύσιμο. Η επιλογή του σωστού ιξώδους του μηχανέλαιου βοηθά επίσης σημαντικά. Το λάδι που είναι πάρα πολύ «παχύ» έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη τριβή, πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
Το μηχανέλαιο έχει σκληρό καθήκον να εκπληρώσει στους κινητήρες και ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να αλλάξετε το μηχανέλαιο εγκαίρως, επειδή το λάδι θα γίνεται πιο παχύρευστο με την πάροδο του χρόνου.
Επιπλέον, ε ίναι σ ημαντικό ν α δ ιατηρείτε κ αθαρό τ ο σ ύστημα έγχυσης καυσίμου. Τα μολυσμένα μπεκ έχουν ως αποτέλεσμα κακή καύση και κατά συνέπεια σε περιττές επιβλαβείς εκπομπές. Η συμβουλή είναι να χρησιμοποιήσετε πρόσθετα καυσίμων που διατηρούν το σύστημα καθαρό, όπως το MPM Complete Diesel System ή το MPM Complete Petrol System Treatment.

Υπάρχουν όμως περισσότεροι τρόποι περιορισμού των περιττών εκπομπών. Αυτοί περιλαμβάνουν:

  • Ήρεμη οδήγηση.
  • Αποφύγετε την περιττή λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.
  • Διατηρείτε τα ελαστικά στη σωστή πίεση.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας φτάνει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του (τουλάχιστον 60 °C). Ο κινητήρας και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων λειτουργούν άριστα όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι οι μικρές διαδρομές, κατά τη διάρκεια των οποίων η θερμοκρασία του κινητήρα δεν υπερβαίνει το ελάχιστο, αποφεύγονται όσο το δυνατόν περισσότερο.

Για τεχνικά ερωτήματα:
Επικοινωνήστε με την Τεχνική Υποστήριξη της MPM..

OEM News
MPM OEM Newsletter #7 - CS · 703,33 KB
MPM OEM Newsletter #7 - DE · 634,69 KB
MPM OEM Newsletter #7 - EL · 683,64 KB
MPM OEM Newsletter #7 - EN · 524,1 KB
MPM OEM Newsletter #7 - EN-UK · 499,84 KB
MPM OEM Newsletter #7 - FR · 508,1 KB
MPM OEM Newsletter #7- HU · 706,69 KB
MPM OEM Newsletter #7- IT · 524,19 KB
MPM OEM Newsletter #7 - NL · 1,43 MB
MPM OEM Newsletter #7- PL · 543,26 KB
MPM OEM Newsletter #7- RO · 537,38 KB
MPM OEM Newsletter #7- SK · 719,18 KB
MPM OEM Newsletter #7 - SR · 534,01 KB
MPM OEM Newsletter #7 - UK · 677,77 KB

Νέα της MPM

MPM Sports

Μεταβείτε στα Αθλήματα της MPM
κλειστό