Λιπαντικά και υγρά MPM για υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Με την εξάπλωση των υβριδικών και των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs), οι κινητήρες και οι μηχανισμοί κίνησης γίνονται ολοένα και πιο περίπλοκοι. Ως εκ τούτου, οι προδιαγραφές των αυτοκινητοβιομηχανιών για λιπαντικά και υγρά γίνονται με τη σειρά τους ολοένα και πιο απαιτητικές. Η MPM προσφέρει πλήρη κάλυψη με συνιστώμενα και εγκεκριμένα λιπαντικά και υγρά (κατάλληλα και για τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα).

Πρόκειται για προϊόντα που πληρούν πάντα τις απαιτήσεις/προδιαγραφές που θέτουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσο για τα συμβατικά οχήματα όσο και για τα τελευταία μοντέλα υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Η ασφάλεια και η ποιότητα παραμένει πρωταρχικής σημασίας, ανεξάρτητα από τον τύπο του αυτοκινήτου.

/assets/2f3bdf7f-611d-4a16-80f5-c48888012628.png

Οι εφαρμογές λιπαντικών και υγρών για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης
Στον κινητήρα εσωτερικής καύσης των υβριδικών συστημάτων, οι λιπαντικές ιδιότητες χαμηλού ιξώδους είναι σημαντικές. Άλλωστε, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι συχνά πολύ φορτωμένοι σε χαμηλές θερμοκρασίες. Για παράδειγμα, η Toyota έχει ήδη κάνει τη μετάβαση από 0W-20 σε 0W-16.

Κιβώτιο ταχυτήτων για υβριδικά και ηλεκτρικά (EV) μοντέλα
Τα υβριδικά μοντέλα έχουν (ημι-)αυτόματη ή συνεχώς μεταβλητή μετάδοση (CVT) με διάστημα αλλαγής μεταξύ 60.000 και 90.000 χλμ. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί η το σύστημα μετάδοσης φορτώνει περισσότερο λόγω της υψηλής ροπής του ηλεκτροκινητήρα.

Συστήματα ψύξης για το πακέτο μπαταριών
Η ιδανική θερμοκρασία μπαταρίας για τη μεγιστοποίηση της διάρκειας ζωής της και της αποδοτικότητάς της είναι μεταξύ 15°C και 35°C. Σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, η αποδοτικότητά της μπαταρίας μειώνεται ενώ σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες προκαλείται υποβάθμιση της μπαταρίας.
Το σύστημα ψύξης διατηρεί ισορροπημένη τη θερμοκρασία της μπαταρίας. Για την επίτευξη της βέλτιστης διάρκεια ζωής και απόδοσης της μπαταρίας έχουν αναπτυχθεί ειδικά ψυκτικά υγρά που ταιριάζουν στον τύπο του συστήματος ψύξης. Τα ψυκτικά με πολύ χαμηλή αγωγιμότητα χρησιμοποιούνται για λόγους ασφαλείας και για την αποφυγή αστοχιών. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προτείνουν ήδη 15 διαφορετικούς τύπους ψυκτικών υγρών.


Συστήματα πέδησης

Σημείο βρασμού
Το υδραυλικό σύστημα πέδησης μπορεί να χρησιμοποιείται λιγότερο αλλά όταν χρησιμοποιείται, υπόκειται σε σημαντική καταπόνηση. Τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα έχουν αυξημένο βάρος λόγω της μπαταρίας τους. Το αυξημένο αυτό βάρος μπορεί να προκαλέσει σημαντική αύξηση της θερμοκρασίας όταν συνδυάζεται με φρενάρισμα σε υψηλές ταχύτητες. Επομένως, είναι απαραίτητο το υγρό φρένων να έχει υψηλό σημείο βρασμού.

Ηλεκτρική αγωγιμότητα
Στην τελευταία γενιά υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, επιλέγεται ένα υγρό φρένων με χαμηλή ηλεκτρική αγωγιμότητα. Από άποψη ασφάλειας, αυτό μειώνει τον κίνδυνο σε περίπτωση ατυχήματος ή πυρκαγιάς.

Ιξώδες
Για τον γρήγορο έλεγχο του συστήματος πέδησης απαιτείται υγρό φρένων χαμηλού ιξώδους.


Πρόσθετα καυσίμων και καθαριστικά για υβριδικά συστήματα

Λόγω του ανομοιόμορφου φορτίου και της περιοδικής συμπλήρωσης των υβριδικών ηλεκτροκινητήρων, η μόλυνση εμφανίζεται πιο γρήγορα. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν λειτουργεί σε σύντομους κύκλους, ο κινητήρας δεν θερμαίνεται πραγματικά με αποτέλεσμα την αυξημένη εσωτερική μόλυνσή του (μεταξύ άλλων λόγω υπολειμμάτων καυσίμου και υγρασίας). Το ξέπλυμα του κινητήρα και τα πρόσθετα καυσίμου είναι αποτελεσματικά μέσα για την πρόληψη της έντονης μόλυνσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το αυτοκίνητο παραμένει σε άριστη κατάσταση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έτσι αποφεύγονται οι περιπτώσεις βαριάς μόλυνσης και οι συνεπαγόμενες δαπανηρές επισκευές.

Αναζητήστε τα προτεινόμενα προϊόντα των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ιστοσελίδα www.mpmoil.com

/assets/10a7fe9c-4483-4f3c-ae83-be58b05a99f5.png

Περίληψη των υγρών των Υβριδικών/Ηλεκτρικών (EV) οχημάτων:

  • Οι κινητήρες και οι μηχανισμοί κίνησης καθίστανται ολοένα και πιο περίπλοκοι καθώς γίνονται καθαρότεροι και αποδοτικότεροι.
  • Επειδή ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σε ένα υβριδικό σύστημα ανάβει σε υψηλές στροφές, το μέγιστο φορτίο επιτυγχάνεται άμεσα (ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες). Η λειτουργία αυτή απαιτεί τη χρήση ενός μηχανέλαιου με εξαιρετικές λιπαντικές ιδιότητες και χαμηλό ιξώδες.
  • Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι πιο φορτωμένα στα υβριδικά οχήματα λόγω της υψηλής ροπής του ηλεκτροκινητήρα. Ως εκ τούτου, οι κατασκευαστές συνιστούν μικρότερα διαστήματα αλλαγής των υγρών κιβωτίου ταχυτήτων.
  • Το σύστημα ψύξης διατηρεί ισορροπημένη τη θερμοκρασία της μπαταρίας, με στόχο την επίτευξη της βέλτιστης διάρκεια ζωής και απόδοσής της. Το σωστό ψυκτικό υγρό κρίνεται εν προκειμένω ως καθοριστικής σημασίας.
  • Για την αποφυγή αστοχιών και για λόγους ασφαλείας συνιστώνται συχνά για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα ειδικά ψυκτικά υγρά με πολύ χαμηλή αγωγιμότητα.
  • Το σύστημα φρένων αποκρίνεται πιο γρήγορα όταν χρησιμοποιούνται υγρά φρένων χαμηλού ιξώδους. Λόγω του υψηλότερου φορτίου είναι απαραίτητη η επιλογή ενός υγρού φρένων με υψηλό σημείο βρασμού.

Συμβουλές για το συνεργείο:

  • Τα συστήματα των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να ψύχονται κατάλληλα για να διαχέουν τη θερμότητα και να διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας λειτουργεί στη βέλτιστη θερμοκρασία.
  • Το διάστημα σέρβις για τα κιβώτια ταχυτήτων των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων είναι συνήθως μεταξύ 60.000 και 90.000 χλμ.
  • Χρησιμοποιήστε τα σωστά λιπαντικά και υγρά για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, συστήματα ψύξης και πέδησης, όπως αυτά συνιστώνται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
  • Τα πρόσθετα βοηθούν στην αποφυγή βαριάς μόλυνσης από ανομοιόμορφη φόρτωση σε υβριδικά συστήματα.
  • Εξασφαλίστε πλήρη κάλυψη του στόλου που εξυπηρετείτε με τα εγκεκριμένα από τις αυτοκινητοβιομηχανίες λιπαντικά και υγρά της MPM.

Για τεχνικά ερωτήματα:
Επικοινωνήστε με την Τεχνική Υποστήριξη της MPM.

OEM News
OEM Newsletter 15 - CS · 1,04 MB
OEM Newsletter 15 - DE · 2,42 MB
OEM Newsletter 15 - EL · 2,54 MB
OEM Newsletter 15 - EN · 2,44 MB
OEM Newsletter 15 - ES · 2,44 MB
OEM Newsletter 15 - FR · 950,25 KB
OEM Newsletter 15 - HU · 1,04 MB
OEM Newsletter 15 - IT · 1.019,5 KB
OEM Newsletter 15 - NL · 1,01 MB
OEM Newsletter 15 - PL · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - RO · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - SK · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - SL · 2,46 MB
OEM Newsletter 15 - SR · 2,47 MB
OEM Newsletter 15 - SV · 2,44 MB
OEM Newsletter 15 - UK · 2,56 MB

Νέα της MPM

MPM Sports

Μεταβείτε στα Αθλήματα της MPM
κλειστό