‘Creation d’Automobile’

Τα γαλλικά αυτοκίνητα τρέχουν στους δρόμους μας από τις αρχές του περασμένου αιώνα. Οι γαλλικές μάρκες αυτοκινήτων είναι οι Renault, Peugeot και Citroën. Πρόσφατα, η μάρκα Vauxhall έγινε μέρος της ομάδας PSA (Peugeot & Citroën).
Το 80% των αυτοκινήτων που κατασκευάζονται από τους γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων πωλούνται εκτός Γαλλίας. Η επιτυχία όμως δεν περιορίζεται στα αυτοκίνητα. Η Γαλλική βιομηχανία δραστηριοποιείται επίσης και στον τομέα της παραγωγής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Τα γαλλικά αυτοκίνητα είναι παραδοσιακά γνωστά για τον προοδευτικό (μερικές φορές και τολμηρό) σχεδιασμό τους σε συνδυασμό με τη χρήση των τελευταίων τεχνολογιών. Στον τομέα των κινητήρων και των κιβωτίων ταχυτήτων τα γαλλικά αυτοκίνητα έχουν καθιερώσει, τα τελευταία χρόνια, πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές στα μηχανέλαια και στα υγρά κιβωτίων ταχυτήτων καθώς και στα ψυκτικά υγρά.
Αυτές οι προδιαγραφές αποσκοπούν κυρίως στην πρόληψη ζημιών, φθοράς, περιττής κατανάλωσης καυσίμων και μηχανέλαιων και, φυσικά, τη μείωση των εκπομπών ρύπων για την προστασία του περιβάλλοντος και των ανθρώπων.

/assets/cfb55e05-e36d-4e2d-89e5-2cb64c3ab100.png

Συνοψίζοντας:

  • Τα Γαλλικά αυτοκίνητα (Renault, Peugeot, Citroën είναι εξοπλισμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες που αποσκοπούν στην αποφυγή ζημιών, φθοράς, περιττής κατανάλωσης καυσίμων και μηχανέλαιων και, φυσικά, στη μείωση των εκπομπών ρύπων για την προστασία του περιβάλλοντος.
  • Οι γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων απαιτούν την υποχρεωτική χρήση πολύ συγκεκριμένων λιπαντικών (κινητήρα και μετάδοσης) πού πρέπει να πληρούν τις δικές τους ειδικές προδιαγραφές (προδιαγραφές ΟΕΜ).
  • Οι γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων θέτουν επίσης συγκεκριμένες προδιαγραφές για τα ειδικά ψυκτικά υγρά για τα διαφορετικά μοντέλα τους.

Συμβουλές για το συνεργείο:

  • Οι γαλλικές μάρκες αυτοκινήτων χρησιμοποιούν συνήθως εξαιρετικά εξελιγμένες τεχνολογίες. Αυτές οι τεχνολογίες αναπτύχθηκαν για να προσφέρουν στην οδήγηση βιώσιμη άνεση, ισχύ, ροπή, εξοικονόμηση καυσίμου, μείωση εκπομπών ρύπων και απαιτούν τη χρήση ελαίων και υγρών που προδιαγράφονται από τους γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.
  • Οι γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν τις δικές τους προδιαγραφές (OEM), υποχρεωτικές προδιαγραφές μηχανέλαιων και υγρών κιβωτίου ταχυτήτων, οι οποίες είναι πολύ συγκεκριμένες τεχνολογικά. Για την ομάδα PSA οι προδιαγραφές αυτές ξεκινούν με τους χαρακτήρες B71 (για παράδειγμα B71 2296), για την Renault αρχίζουν με RN (για παράδειγμα RN 0720).
  • Πάντα να συμβουλεύεστε την ιστοσελίδα της MPM (www.mpmoil.gr) για να βρείτε το σωστό λιπαντικό και το ψυκτικό υγρό για το συγκεκριμένο γαλλικό αυτοκίνητο.

/assets/7659bfd8-bbab-44c3-a6c0-a7f5c3737253.png

MPM λιπαντικά και υγρά ειδικά για τα Γαλλικά Αυτοκίνητα.

Οι κατασκευαστές της Renault, της Peugeot και της Citroën, χρησιμοποιούν συνήθως κινητήρες και κιβώτια τα οποία είναι πλήρως ανεπτυγμένα και παράγονται από τους ίδιους. Για αυτούς τους κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων, οι γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων καθορίζουν τις δικές τους προδιαγραφές (ΟΕΜ), πού δεν αναφέρονται σε γενικές προδιαγραφές ACEA ή API. Επίσης αναμένεται ότι θα εισαχθούν και νέες προδιαγραφές λιπαντικών για την Opel και Vauxhall, οι αποκαλούμενες και OV, δεδομένου ότι αποτελούν πλέον μέρος της ομάδας PSA.

Η MPM διαθέτει ένα ευρύ φάσμα λιπαντικών και ψυκτικών υγρών για τα Γαλλικά αυτοκίνητα.

/assets/80dc8b2f-3255-47cb-af1e-f2d44e77204c.png

Ο 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας Turbo PureTech από την PSA.

Οι ευρωπαϊκές απαιτήσεις εκπομπών ρύπων από το 2014 και τα νέα υβριδικά συστήματα κίνησης οδήγησαν στη χρήση νέων τεχνολογιών στα συστήματα μετάδοσης και στους κινητήρες που χρησιμοποιούν οι γάλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Μερικά παραδείγματα είναι η επίστρωση κυλίνδρων, ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, η άμεση έγχυση βενζίνης υψηλής πίεσης (TGDI) και το GPF (φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων βενζίνης). Οι τεχνολογίες αυτές έχουν άμεση επίδραση και στη σύνθεση των κινητήρων πετρελαίου. Το φαινόμενο του LSPI σε κινητήρες TGDI (βλ. Επίσης ενημερωτικό δελτίο MPM OEM 4) επηρεάζει επίσης τη σύνθεση του μηχανέλαιου. Όλες αυτές οι εξελίξεις οδηγούν τους γάλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων να απαιτούν τα δικά τους ιδιαίτερα ειδικά μηχανέλαια και υγρά κιβωτίων ταχυτήτων.
Γι ‘αυτό είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το σωστό λιπαντικό με την προδιαγραφή που προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή. Η ιστοσελίδα της MPM θα σας ενημερώσει για το ποιο λιπαντικό είναι κατάλληλο για αυτά τα αυτοκίνητα.

Ψυκτικά υγρά

Εκτός από τις ειδικές απαιτήσεις για τα μηχανέλαια, τόσο ο όμιλος Renault όσο και ο όμιλος PSA έχουν τις δικές τους ειδικές προδιαγραφές για τα ψυκτικά υγρά για τα πιο πρόσφατα μοντέλα αυτοκινήτων τους. Για παράδειγμα, η προδιαγραφή της PSA B71 5110 (MPM 86000CPC). Η Renault έχει επίσης το δικό της πολύ ειδικό ψυκτικό υγρό, αυτό είναι το MPM 86000CRN.

Και τα δύο προϊόντα διατίθενται επίσης ως αντιψυκτικά (συμπυκνωμένα). Η χρήση του υποχρεωτικού ψυκτικού υγρού είναι εξίσου σημαντική για τη διασφάλιση της μεγάλης διάρκειας ζωής των κινητήρων των γαλλικών αυτοκινήτων.

/assets/8ca1461d-d73c-4970-a90d-997ca99d7055.png
86000CPC ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ • MPM Coolant Premium Longlife Citroën / Peugeot

/assets/1f54ec0b-b0db-4dd2-b036-b31623707e86.png
86000CRN ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ • MPM Coolant Premium Longlife Renault

Για ερωτήσεις:

Επικοινωνήστε με τον Υπεύθυνο Τεχνικό της MPM.

OEM News
MPM OEM Newsletter #5 - CS · 1,87 MB
MPM OEM Newsletter #5 - DE · 1,05 MB
MPM OEM Newsletter #5 - EL · 1,13 MB
MPM OEM Newsletter #5 - EN · 1,08 MB
MPM OEM Newsletter #5 - EN-UK · 1,08 MB
MPM OEM Newsletter #5 - FR · 1,07 MB
MPM OEM Newsletter #5 - HU · 1,86 MB
MPM OEM Newsletter #5 - IT · 1,25 MB
MPM OEM Newsletter #5 - NL · 873,77 KB
MPM OEM Newsletter #5 - PL · 1,24 MB
MPM OEM Newsletter #5 - RO · 1,86 MB
MPM OEM Newsletter #5 - SK · 1,87 MB
MPM OEM Newsletter #5 - SR · 1,24 MB
MPM OEM Newsletter #5 - UK · 1,85 MB

Νέα της MPM

MPM Sports

Μεταβείτε στα Αθλήματα της MPM
κλειστό